Què és?

L’equip de la Veu, volem que si ets subscriptor/a (a banda d’estar ben informat) també  et sentis estimat. Volem facilitar-te eines perquè el teu dia a dia et somrigui.

Ens esperona a treballar per oferir-teunes avantatges addicionals que pots gaudir per ser membre del club. Si ho vols podràs tenir butlletins informatius diaris, avantatges de descomptes i promocions que molts dels nostres anunciants de tota la comarca t’oferiran. També podràs tenir entrades més econòmiques al cinema, museus, la Mostra, el teatre.

Moltes gràcies per tot.

Avantatges del Club

Tot subscriptor/a tindrà grans avantatges.
Descomptes en oci, sortejos exclusius i promocions de diferents comerços i serveis de la comarca.

Tens un comerç?

Si vols ser comerç adherit al nostre club oferint descomptes als nostres subscriptors fes-nos-ho saber!
Et farem difusió : dels descomptes, ofertes i serveis que els puguis oferir sense cap mena de cost per mitjà de tots els nostres canals de comunicació,  que no son pocs (paper, web i xarxes socials.), doncs som el mitjà de comunicació líder a l’Anoia.
Amb aquest gest tots hi guanyem (win to win).
Per una banda, la Veu de l’Anoia   cuida  a tots els lectors i lectores de la comarca que volen estar ben informats, així com també els comerços de la comarca que hi volen tenir cabuda per guanyar visibilitat, proximitat i adquirir nova clientela.
Subscriptors/subscriptores que vulguin gaudir de bons descomptes poden conèixer nous comerços de tota la comarca amb un cop d’ull des d’aquesta web.

Fill out this field

Descomptes

Cada subscripció té dret a demanar una targeta.
Ha d’anar a nom d’una persona física que representi a una persona jurídica quan sigui el cas.
És personal i intransferible, i és l’eina d’identificació del subscriptor per quan vulgui sol·licitar qualsevol servei, sigui per telèfon o directament en qualsevol taquilla o comerç.

Estètica

Salut