Uneix-te al Club Veuanoia

L’equip de la Veu, volem que si ets subscriptor/a (a banda d’estar ben informat) també  et sentis estimat. Volem facilitar-te eines perquè el teu dia a dia et somrigui.

Ens esperona a treballar per oferir-teunes avantatges addicionals que pots gaudir per ser membre del club. Si ho vols podràs tenir butlletins informatius diaris, avantatges de descomptes i promocions que molts dels nostres anunciants de tota la comarca t’oferiran. També podràs tenir entrades més econòmiques al cinema, museus, la Mostra, el teatre

Moltes gràcies per tot.

Tot subscriptor/a tindrà grans avantatges. Descomptes en oci, sortejos exclusius i promocions de diferents comerços i serveis de la comarca.

Subscriu-te al Club!

No t’ho pensis més! Tot juga al teu favor. Estar ben informat, amb un mitjà rigorós i veraç i a la vegada poder gaudir de descomptes de comerços i serveis de tota la comarca!

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

Subscriu-te al Club!

Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.